söndag 16 mars 2008

Operation + 24 dagar

Är inne i fjärde veckan efter operation nu, och har tränat på Fysio Väst tre ggr denna vecka (mån, tors, lör). I veckan har det varit lite fram och tillbaks med mer vätska i knät på kvällarna, men idag känns det faktiskt riktigt bra. Går helt OK utan kryckor nu (tycker jag, men vad Louise tycker är en annan sak).

Fortfarande fattas några graders sträckning. Jobbar mer aktivt med det nu.

Bäst just nu: R.E.M: Supernatural Superserious - klassisk R.E.M. precis som jag vill att de ska låta.

Fysisk status-värde: 26

4 kommentarer:

larsa sa...

Bra jobbat Bruno!
Senast när du fyller år räknar jag med squash igen.

Bruno sa...

Ok. Det är 205 dagar dit. Utmaning antagen!

FotoSell sa...

jag tror det är bättre att du möter mig istället för Larsa. Du behöver nämligen inte springa så mycket då......Snygga ben förövrigt, det högra ser ut som på han från Åsa:-)

Bruno sa...

Vem?